Τρίτη 27 Μαρτίου 2018

Όποιος λέει την αλήθεια...

Ζούμε λέει στην Ευρώπη των ίσων δικαιωμάτων, εγώ λέω κάποτε μπορεί!
Ζούμε στην χώρα που γεννήθηκε η Δημοκρατία, λίγοι το θυμούνται κανείς δεν ξέρει τι είναι Δημοκρατία.
Κάποιοι ζούμε στην Κεφαλονιά και το ξέρουν όλοι ότι είμαστε Θεόκουρλοι...!

Εγώ ζω στην Σκάλα και πραγματικά πείτε μου, τι θέλετε να γράφω για να είστε όλοι ικανοποιημένοι;
Ότι γράφω δημόσια έχει το όνομα μου από κάτω εδώ και χρόνια.
Το ψέμα πιστεύω δυστυχώς ευθύνεται που έχουμε αυτούς που έχουμε και κυβερνούν την περιοχή που μένω... Απλά το διαπίστωσα για μια ακόμη φορά μπροστά στα μάτια μου!
Εύχομαι σε όλους τους Κεφαλλονίτες (και όχι μόνο) αλλά ιδικά στα νέα παιδιά να παραμείνετε πιστοί στα όνειρα σας και να λέτε πάντα τη γνώμη σας με σημαία την αλήθεια.
Τα χτυπήματα είναι σίγουρο ότι θα έρθουν και να τα περιμένετε.
Οι παροιμίες πολύ σοφά μας διδάσκουν "κανείς δεν Άγιασε στον τόπο του" (Αυτό για τον συμπατριώτη μας λαμπρό καταξιωμένο επιστήμονα ΆκηΤσελέντη).
Μακάρι όλοι αυτοί που προκαλούν τα προβλήματα στο νησί μας και ιδικά τα προβλήματα στη Σκάλα να είναι χαρακτήρες όπως εγώ.
Θα συνεχίσω να γράφω, να καταγράφω, να υπογράφω και να δημοσιεύω, γιατί νιώθω ότι δεν κάνω κάτι κακό και δεν θα απολογούμαι για την τρέλα μου, για το ψώνιο μου.
Ο Άγιος Γεράσιμος να μας έχει ενωμένους και με υγεία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου